dressyrochhoppmupparna

Alla inlägg under februari 2011

Av Muppen - 18 februari 2011 19:51

Har vart hos Palle nu!  


Han mår jätte bra! 



Han är min lilla ängel!

Älskar han jätte mycket!


OCH HAN ÄR MIN!  


Hehe ska se Let's Dance nu och äta kanske lite gödis! :P


 

Av Muppen - 18 februari 2011 19:12

Hej alla underbara bloggläsare! Detta vill jag ha till Nimbus och MÅSTE ha men det får jag nog inte och jag sparar till ngt annat med Nathalie :) Fast Nimbus är ju inte min häst :(


               




Det var det :)



Puss och kram  

     

Av Muppen - 18 februari 2011 18:09

Hej alla underbara bloggläsare!

Så här såg dagen och ser dagen ut för mig!


Vakna klockan 10,00 låg och dröjde kvar!

Åt frukost

Tv

Data

tv

äta mat med pappa

tv

data spel

handlar med pappa

tv

dataspel

datan msn,bdb och Fb(facebook)

Kollar min andra blogg http://hoppningochdressyr.devote.se

lägger ut detta inlägget på http://dressyrochhoppmpparna.bloggplatsen.se

som jag ska göra:

datan

tv: Let´s Dance

sen vet jag inte mer :p kanske datan x)<3



Blir stallet på Måndag :D Är ju hos pappa nu i falköping!

Imorgon så kanske jag och Nathalie (om hon får och vill) åka till skövde badet!(skövde Arena) Pappa hänger såklart med :p hehe ;)




Men aja kommer en liten bild på nimbus som ni säkert sett förrut xD Men har typ inga bilder här ;/







Puss & Kram   


     

Av Muppen - 15 februari 2011 12:08

Dagen kommer se typ ut så här!



Vaknar och äter frukost 10.00



Busar med Elvis (min hund) i trädgården 11.00



Bdb och fb 11.30



Blogga 12.00




THE SIMS 12.10



Palermo 16.00


Sen hem och slappa med syrran 18.00


Världens bästa dag!? Nepp men bra dag iaf!!!  


BARA FÖR JAG HAR SPORTLOV!!!!!!!!!  


WOHOOOO!!!!!  



Aja hej då kommer lite sen hur det var hos Palermo!  



 

Av Muppen - 15 februari 2011 12:07

God morgon alla!!   


Blir ett inlägg om dagen sen!  



Hej så länge alla underbara blogg läsare!



 

...

Av Muppen - 15 februari 2011 12:04

Mitt motto!



Everything horses do, they do for a reason!



Då vet ni mitt motto!  




 

Av Muppen - 15 februari 2011 11:20

Hej! Ledsen för dålig uppdatering men jag ska ändra mig och skriva mera :) Jag  har bestämt mig att kanske trickträna Nimbus lite ;p Vill ha med mig en kompis som kan fota då :) Så det är bara kontakta mig om ni vill fota mig och nimbus då :D


Puss och Kram   


  

Av Muppen - 3 februari 2011 14:21

Ska till Palle Plut nue    


KUL;*;*


Träna lite med frihetsdressyren  


Blir ensam med MArigite!! Yihooo<333  


Men hej då ska åka till han nue;*;*



 

Presentation


Hej!Vi är 2 dressyr och hoppryttare!Vi heter Nathalie och Rebecka !


Läs och följ våran blogg om våran utveckling på hästryggen!;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om oss


Ovido - Quiz & Flashcards