dressyrochhoppmupparna

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Planer för Dagen:

Av Muppen - 19 april 2011 11:53

Cs först

13,00 Pappa kommer och hämtar mig och amanda! 

Det bär av mot skövde Arena Badet!

är och badar, Vet ejj hur länge??O.o xd'

Kanske äter i skövde, Åker hemmåt

counter srike:D

Sen vet jag inte xd kanske film :p Rida imorrn! Amanda ska fota mig då ! :D<3


Men ska spela Counter Strike nu ! Ses lite senare när jag har kommit hem! Kommer nog ett videoklipp sen  när jag hoppar studsmatta xD<3


Puss & Kram 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Muppen - 18 april 2011 21:22

Hej! Idag Har jag vart Med Rebecca A! Vi hoppade studs matta och var på stan och schtekte! Sen var amanda med och  då Schetke vi igen på stan :P Sen klockan sju så red jag! Det gick jätte bra! Fick Nimbus! Vi Fick lära oss något man måste veta! Svå...

Av Muppen - 17 april 2011 13:55

Hej! Idag har det inte hänt så jätte mkt :p Har haft tråkigt,.... Ridning imorgon! Kanske någon som vill fota? :D<3       Puss och gnäggningar     ...

Av Muppen - 15 april 2011 12:21

Hejsan! Igår åkte klass 6a(min klass) & 6b Till GBG Till Universeum och Natur Historiska Museet :p Eller nattir verision: Natur hysteriska Mysteriet xD   Det vra ganska tråkigt med grupperna på universeum och man fick bara en halvtimmes  fritt! H...

Av Muppen - 13 april 2011 19:55

Red idag! Fick Nimbus    Vi red ute i skogspaddocken och hoppa lite smått :D Gick super     Nimbus var seg innan vi hoppade men fick rätt bra fart på honom sen ändå    Och sedan när vi hoppade  så var han pigg     Kommer en liten bild på ...

Av Muppen - 12 april 2011 19:38

            Sorry! Men datan la av och så kunde man inte ladd upp några piss bilder sen -.- Kommer en snart! Lovar!<3     Rebecka och Nimbus ...

Presentation


Hej!Vi är 2 dressyr och hoppryttare!Vi heter Nathalie och Rebecka !


Läs och följ våran blogg om våran utveckling på hästryggen!;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om oss


Ovido - Quiz & Flashcards