dressyrochhoppmupparna

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Muppen - 5 april 2011 21:11

Blev en mysig sjuk kväll! Filmen var bra! 



Kommer ett långt inlägg imorrn om kvällen mer sen ;p Orkar inte just nu :/ xd 




puss och kram 


Rebecka

Av Muppen - 5 april 2011 18:50

Ska ha en liten mys kväll snart :D Klockan 20.00 tror jag ;p Ska se Klara Filmen och äta mackor och dricka päron saft! :D


(Mackor är inte så festligt men aja)


Det blir en myskväll när jag är sjuk ;D 

Tror inte jag ska till skolan imorgon ://


Men aja ;p Bye bye skriver mera sen om kvällen :)



Puss & Kram  


   

 

Av Muppen - 5 april 2011 16:00

Hellojj alla fisiga bloggläsare!  


 Idag har Palle hoppat 50cm studs typ ''lös'' hoppa!

Grymt kul att se att han hoppade så BRA igen! Detta var första gången på typ 4år sen han hoppde!!! Jag har hoppat med han några gånger tidigare också men det var 4år sen tror jag!   Och jag filmade allt!!!!!!!!!!! JIPPI! Blev en ganska dåligt för jag filmade med mobilen! Kanske kommer sen!   Om alla undrar varför han inte har hoppat till och med ridits på så länge har han haft kolik 2 gånger, kronisk fång och som ett litet tillägg mugg! Så han har haft det väldigt tufft nästan hela hans liv! 

Men nu har han fått fina muskler och rids 2 gånger om dagen då jag orkar och har tid!  Imorgon ska det bli första gången han går över bommar med mig på ryggen sammma här han har inte gjort det på troligen 4 år!   Och sen ska jag rida på ridskolan 17.45 Just nu har vi NH vecka! Skit kul!! Trodde jag skulle missa det först bara för att jag ha vart sjuk ett tag!   Men jag missade ingen gång!!!! Det har vart de två roligaste lektionerna på länge!!! Eftersom jag är en slags NH tjej!  Hihi^^



Pöss och Kramiz! 



 


      

Av Muppen - 5 april 2011 15:50

SORRY!!!!!


Har vart sämst att uppdatera!!!! ÄVEN fast jag har haft till gång till datorn! 


Ledsen!! JAG LOVAR ATT JAG SKA INTE SLUTA BLOGGA!

Men har haft fullt upp med min hemsida!  


Namnet kommr sen på den!  


Aja kommer kortis om min dag och lite andra dagar och sånt sen!


Hej då så länge! 



 
     

Av Muppen - 5 april 2011 09:23

                 




 

 

Av Muppen - 5 april 2011 09:06

Godmorgon alla! Kommer nog blogga typ hela dagen  Om jag inte skriver ett långt i kväll!  Är ju sjuk så  

GLÖM INTE TÄVLINGEN! VAR MED DU OCKSÅ!

Jobbigt!

Jag saknar ju Min fina korv Nimbus  


Men aja jag börjar nu bloggandet idag med lite Nimbus bilder ^^ Kommer även bilder på mig ;/ xD



Puss och Kram 


Rebecka

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Vi är 2 dressyr och hoppryttare!Vi heter Nathalie och Rebecka !


Läs och följ våran blogg om våran utveckling på hästryggen!;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om oss


Ovido - Quiz & Flashcards