dressyrochhoppmupparna

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Muppen - 12 april 2011 19:38

            Sorry! Men datan la av och så kunde man inte ladd upp några piss bilder sen -.- Kommer en snart! Lovar!<3



Rebecka och Nimbus

Av Muppen - 12 april 2011 19:34

Här är lite saker som jag vill ha.  Kommer bilder sen också!


Det kommer snart!

Av Muppen - 12 april 2011 17:26

Hej bloggen :D Idag har jag vart hos Bamse :D Det finns en liten dålig nyhet :( Veronica sa att jag inte kunde rida Bamse varje dag, Hon ville själv rida honom, jag får bara rida han helger och tisdagar o sånt :( (Veronica äger stallet och bestämmer nästan allt typ).


Aja kommer lite bilder snart :) Goda Nyheterna:


Det gick skit bra idag när vi hoppa :D Han var lite lungnare! Jag tror det är för att han tycker det är ganska kul att hoppa iskogen :D ( Inga terräng hinder mest hinder stod med bommar på stor stig. Endel hinder är stockar och andra terräng hinder).

Han var duktig och svettades sen :p Jag lät honom springa fri i paddocken i stället för att rida extra, Fast hade longerings spö, Han fick inte lunka i sin egen takt så mycket, Han skulle mest springa, Det var vad Veronica sa.Den andra goda nyheten är att Veronica behöver hjälp med en stor häst :) Och jag ska hjälpa henne :D Det blir som ''min'' andra häst, Veronica sa att Contess Skulle bli som min :D så jag kunde komma när jag ville dit :D<3 






Aja puss och kram!

   

Ses i ett inlägg sen!

   

Av Muppen - 12 april 2011 13:19

Hej :D I dag ska jag till Bamse! :D Var där igår efter skolan och hoppade lite teräng! :D Sket kul ^^ Men bara små hinder. Bamse är lungnare nu att rida!Han bockar inte lika mycket längre :D  Puss på min Älskling! Idag blir det Lite dressyr kanske lite hoppning :p Han har två timmars ridning idag :/ så han ska ridas i en timme och vara i boxen lite och hagen i 1½ Timme sen rdning igen :p Eller så rider man direkt två timmar vad tycker ni?


Men aja blir nog lite hoppning också. Hoppas någon kanske vill fota oss och sånt någon gång! :D






Rebecka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Vi är 2 dressyr och hoppryttare!Vi heter Nathalie och Rebecka !


Läs och följ våran blogg om våran utveckling på hästryggen!;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om oss


Ovido - Quiz & Flashcards